Sursa imagine: Media-azi.md

Blogger: Agentura rusească recurge la presiuni asupra postului de radio Vocea Basarabiei

Postul Radio Europa Liberă recurge la presiuni asupra postului de radio Vocea Basarabiei, deoarece ultimul a refuzat să prelungească înțelegerea de difuzare.

Bloggerul Corneliu Gandrabur scrie, într-un articol publicat astăzi, că motivul real al sistării parteneriatului dintre cele două posturi de radio este afilierea deja nesimulată a redacției locale a Europa Liberă la PAS și PPDA, formațiuni suspectate de promovarea unor interese dubioase în politica moldovenească.

”În partea ce ține de REL, vreau să menționez că acest post găzduiește mai multe persoane dubioase, iar mai mulți ani l-a finanțat pe un individ care astăzi este consilierul lui Dodon și un mare admirator al lui Vladimir Putin. Din punct de vedere al politicii redacționale, REL a admis mai multe ori derapaje, iar principiul nepărtinirii a fost încălcat în favoarea promovării Maiei Sandu și al colegului ei Andrei Năstase”, scrie Gandrabur.

În opinia bloggerului, presiunile asupra Vocii Basarabiei demonstrează faptul că reșeaua de propagandă rusească nu dorește să piardă un canal de difuzare a manipulărilor mediatice.

”Prin urmare, REL începe să capete o imagine cu ”zeci sau chiar sute de mii” de îndoieli, iar presiunea pe care o exercită asupra VB demonstrează încă o dată faptul că stația din Moldova a rețelei de propagandă nu dorește să piardă un canal de difuzare a manipulărilor mediatice”, conchide bloggerul citat. 

Autor: Ion Vasilos
25.10.2018 Actual
441
0

Comentarii 1

  • Ungureanu:

    De acord.

    26.10.2018 00:37