Sursa imagine: sfatnaturist.ro

Planta care previne peste 300 de afecțiuni. Conține de 17 ori mai mult calciu decât laptele și are de 25 de ori mai mult fier decat spanacul

Moringa oleifera este o plantă ce conține aproape toate vitaminele și mineralele de care are nevoie corpul nostru, fiind folosit de secole pentru proprietățile sale. Mai mult, aceasta deține recordul mondial pentru planta cu cel mai mare conținut de antioxidanți și se spune că previne mai mult de 300 de afecțiuni.

Antioxidanții contribuie din plin la prevenirea bolilor degenerative cauzate de înaintarea în vârstă.

Moringa a fost folosit în medicină pentru a preveni și pentru a trata peste 300 de afecțiuni diferite, potrivit naturalnews.com. Abundență de vitamine și minerale regăsite în Moringa este uluitoare. Acest fapt face foarte mulți oameni de știință să creadă că Moringa este de departe alimentul cel mai dens din punct de vedere nutritiv descoperit vreodată.

Conține peste 92 de nutrienți și peste 46 de antioxidanți și toți aminoacizii esențiali.

100 de grame de frunze uscate de Moringa conțin:

- de 9 ori mai multa proteina ca în iaurt;

- de 10 ori mai multa vitamina A decât în morcovi;

- de 15 ori mai mult potasiu ca în banana;

- de 17 ori mai mult calciu decât în lapte;

- de 12 ori mai mult calciu ca în portocale;


Frunzele pot scădea colesterolul și reduce formarea plăcii aterosclerotice cu până la 50-86%. Poate ,de asemenea, preveni bolile cardiovasculare.

Frunzele acestui arbore sunt surse excelente de vitamina C, betacaroten și alți antioxidanți puternici, inclusiv acid clorogenic. Acest antioxidant are puterea de a încetini abilitatea celulelor de a absoarbe zahăr și de a scădea nivelul zahărului din sânge. Un studiu a arătat că persoanele care au consumat timp de 3 luni câte 7 grame de frunze de Moringa zilnic, au reușit să scadă nivelul zahărului din sânge cu 13,5%.

Cum se folosește
Frunzele de Moringa pot fi consumate în salate sau în smoothie-uri.
Pudra din frunze de Moringa poate fi adăugată la sucuri naturale, dar și în diferite mâncăruri.
Uleiul de Moringa este foarte bun și poate fi adăugat în salate sau alte preparate, însă este de 15 ori mai scump decât uleiul de măsline.
 

Autor: clickpentrufemei.ro
24.10.2018 Caleidoscop
2162
0

Comentarii 0