Sursa imagine: bangfitness.com

Arde rapid caloriile după o masă îmbelșugată

Se spune că ignoranța e sfântă, daaaaar .... nu avea prea mare încredere în cei care spun că poți să-ți consumi caloriile la o ședință de jogging după ce ai mâncat de toate. E destul de greu să dai jos toate caloriile pe care le-ai acumulat în timpul meselor festive de Crăciun. Ca să-ți faci o idee, citește mai jos ce ți-am pregătit ...

Curcanul
Nu e întotdeauna rău.... atunci când e gătit la cuptor. 100 g de piept de curcan se consumă în 9 minute de sărit coarda sau în alergat alert 2 km. Mai pune și sosul la socoteală, asta înseamnă cam 50 de calorii pe porție. Poți să mai adaugi un minut de sărit coarda și încă un kilometru de alergat. Un curcan prăjit din care-ți iei tot 100 g de piept îți aduce 220 de calorii, care înseamnă 25 de minute sărit coarda sau 5 km de alergat.

Varza
Verziturile îți aduc numeroase beneficii, pentru că sunt numai vitamine și minerale și fibre și tot ce vrei. Dar aceste beneficii se duc repede pe râu în jos dacă asociezi varza cu șunculiță sau carne grasă pentru un plus de savoare. Da, știm, ai tu o rețetă secretă a ta... probabil că nu e cea mai sănătoasă... dacă mai pui și niște iaurt gras sau smântână mai adaugi, dintr-odată, 150 de calorii, pe care le dai jos cu 30 de minute de ridicat greutăți. 100 g de șuncă aduce 100 de calorii, pe care le dai jos cu 100 de minute de bicicletă. Sau 20 de minute de yoga.

Sosul
Fiecare familie are rețeta ei secretă pentru sosuri. Caloriile pot, deci, să varieze. O lingură mare de sos turnat peste carne sau cine-știe-cum-altfel aduce în jur de 260 de calorii. Ca să arzi asta, trebuie să alergi pe bicicleta eliptică 30 de minute, dar la plan înclinat și setată la cel mai dificil mod. Poți să arzi tot atâtea calorii 30 de minute pe bicicleta staționară. Pentru orice optezi, asigură-te că tragi zdravăn de tine, că rămâi fără suflare și transpiri toată.

Autor: clickpentrufemei.ro
31.12.2017 Caleidoscop
823
0

Comentarii 0