Sursa imagine: publika.md

Schimbarea la față a Publika TV a suscitat interesul telespectatorilor. Postul anunță că, marți, pe parcursul mai multor ore, Publika TV a fost lider pe piaţă în municipiul Chişinău, dar şi celelalte oraşe

Schimbarea la față a Publika TV a suscitat interesul telespectatorilor. Postul anunță că, marți, pe parcursul mai multor ore, Publika TV a fost lider pe piaţă în municipiul Chişinău, dar şi celelalte oraşe.

Potrivit măsurărilor de audienţă a posturilor de televiziune, realizate de compania "AGB Nielsen media research", începând cu orele 10.00 şi până la 14.00, fiecare al patrulea telespectator din Capitală, care avea televizorul inclus, privea Publika TV.

Vârful de audienţă a fost atins pe parcursul orei 12, când aproape 28 la sută din telespectatori urmăreau emisia acestui post TV.

Succesul Publika TV, înregistrat în orele amiezii, a fost practic imposibil de atins de celelalte posturi TV de pe piaţă. Pentru întreaga zi, Publika TV a înregistrat în capitală o audienţă de 6,7 la sută. În acelaşi timp, Jurnal TV a atins un procent de 2,9 la sută, iar TV 8 a reuşit să atragă o audienţă de 2,2 la sută, în capitală.

Începând din 12 septembrie, Publika TV a intrat într-o nouă etapă de dezvoltare, cu un format absolut nou pentru piaţa media moldovenească, dar şi cu un nou pachet grafic

Autor: Ion Vasilos
13.09.2017 Actual
366
0

Comentarii 0